Thursday, March 3, 2011

arrghhh!!!

x kisah la ape korg nk ckp kan...nak kata "ala biasa la her keje" ke, "saba la her" ke, ataupun "ala ko ni cam ko sorg je yg tensi kan" aku peduli hape...dah memang2 skang ni aku marah sangat2...

x faham la kamu2 org yang berurusan ngan kami2...wei org2 seperti kami ni pun x kuasa nak delay2 suma benda...kami ni kuli je kot!!!!! sah2 suma benda nk kena up to date to majikan kan....jd tosah la bersikap cam ko tu majikan aku kot!!!...sah2 majikan aku pun x bising2....ape la korang ni...rasanya ko punya matter la yg aku sangat2 particular...yang aku dok call sana sini SETIAP ARI OK!!!!...sampai org dh nek muak dgr sore aku....salah n delay tu suma bukan dr aku..bukan dr tempat aku...jd jgn la sesuka nak maki hamun org bagai ko yg baya gaji aku.....

bersikap profesional sikit la...maki hamun ble settle suma benda ke...duk berbincang ke...tanya ke..ni tidak...ko mara2 kt aku, aku ble buat ape???? aku bukan angle yg ble tunjuk kat seseorang pakai tongkat sakti then "pling!!!" trus settle semuanya...klu aku mcm tu aku dah tolong suma org susah dlm dunia ni tau tak!!!...

sama2 la kita tolong menolong...klu ko paham aku aku berusaha sedaya mungkin buat matter ko ni...jgn risau...aku tolong ko...tp tolong juga faham situasi kami...kami buat semuanya...cuma pihak2 berkaitan je yg melambatkan...toolllooooonnnggggg!!!!! la seeessaaaannngggaaatttt.....


-sangat tensi la ngan kamu ni-

No comments:

Post a Comment