Tuesday, March 22, 2011

nia lum bole dipanggil "kak long"

korang ingat tak entry aku lps pasal preggy??? ala...bukan banyak mana pun entry aku sah2 korg ingat ye tak?? heheheheh...masa aku buat entry tu aku cam x yakin nak preggy tuk 2nd time kan...period aku lewat sampai 10hr...ms period dh lewat lbh dr 5 ari aku cam ble terima yg aku nak preggy lagi...n sangat xcited plak jadinya....

tp lps lewat 10 ari upanya period keluar time tu...ishh!!! tetiba cam sangat kecewa plak...ermmm....sedih pun ade...tu la mengada kan memula cam x yakin bila ye..ye nak plak kan dh tade...ok la..ok la...pasni kena usaha lagi hikhikhikhik...

aku patutnya x ble sedih sesangat tau...sbbnya?? sebab ramai lagi kwn2 aku yg masih belum punya rezki tuk preggy even once...aku plak penah preggy sekali...so tuk kali ke 2 ni kena usaha...mcm kwn2 yg blum punya peluang tuk memboyot (memboyot yang berisi ye..ye..) mesti mereka lagi sedih berbanding aku kan...untuk kawan2 sabar ye...ade rezki kamu org...cuma cepat lmbt je...okay!!

oo.....satu lagi pasal mimpi mama saye tu...guess what!!!! memang ade org yang pregnant okay...jgn memain mama saye psikik tau..hahahahah...so skang dh tau bila mama mimpi camtu ade anak, adik menantu atau sedara mara yg akan preggy kan...hahahahah...kena masuk dalam list "orang berdekatan atau berkaitan ngan mama pun bole tersenarai"..hahahhahahah n korang nk tau sape org tu....huahuahuahua..."PEKERJA INDONESIA MAMA" okay...hakahkhakhakhak....klaka gile kan....upanya dia...beriya muntah2 upanya org len...miahahahahahah

tape la yang penting klu mama i mimpi cenggitu lagi...org2 yg berdekatan "watch out!!" hahahahahah


-kena usaha lagi...chaiyok..chaiyok..-

No comments:

Post a Comment